Veelgestelde vragen

Bestaande klant

Ik ben al klant, maar het lukt mij niet om een afspraak in te plannen


Bovenaan de pagina staat een knop inloggen/inschrijven. Hierop moet je klikken. Vervolgens kom je op onderstaande pagina terecht waar je met de volgende opties kunt inloggen.




Ik weet mijn wachtwoord niet meer


Wanneer je in het inlogscherm bent, kies je voor de optie waarmee je normaliter inlogt. Vervolgens kun je met wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanmaken.




Ik ben al klant, maar ik moet mij voor het eerst inschrijven


Bovenaan de pagina staat een knop inloggen/inschrijven. Hierop moet je klikken. Vervolgens kom je op onderstaande pagina terecht. Klik hier op inschrijven. Je komt dan op de onderstaande pagina terecht om je aan te melden. Wanneer je op aanmelden hebt gedrukt ontvang ik een melding. Je ontvangt een mail zodra ik je heb goedgekeurd en vervolgens kun je online een afspraak inplannen




Ik wil een afspraak inplannen maar de eerst komende weken staat het al vol


Ik adviseer iedereen altijd om tijdig een afspraak in te plannen. Doe dit bijvoorbeeld meteen na een bezoekje bij mij. Wanneer er geen plek meer is, betekent dat er ook echt geen plek meer is. Mailen heeft helaas dan weinig zin.




Ik wil mijn afspraak wijzigen/annuleren


Op PC of laptop Je kunt nu rechtboven inloggen om je afspraak te wijzigen of te annuleren. Op tablet of mobiel Je kunt nu linksboven inloggen om je afspraak te wijzigen of te annuleren.





NIeuwe klanten / overige vragen

Ik wil graag klant worden.


Ik heb momenteel een klantenstop. Dit betekent dat ik (bijna) geen nieuwe klanten meer kan aannemen. Wil je graag klant worden, dan kun je een mail sturen naar info@hairbynadieh.nl met jouw wensen. Houdt rekening met een (lange) wachttijd of de kans dat ik je niet kan aannemen als nieuwe klant. LET OP! Wanneer je je aanmeld als nieuwe klant en je hebt geen mail gestuurd met jouw wensen, wordt jouw aanmelding niet in behandeling genomen.




Waarom zie ik geen prijzen op jouw website staan?


Ik werk op dit moment alleen met een vaste klantenbestand, hierdoor zien zij alleen de huidige prijslijst.




Ik wil graag een prijsberekening voor een knip of kleurbehandeling.


Voor een knipbehandeling kan ik per mail een prijsindicatie geven. Ik geef per mail helaas geen prijsindicatie voor kleurbehandelingen, dit omdat de prijs afhankelijk is van verschillende factoren.