top of page
-
Ik ben al klant, maar het lukt mij niet om een afspraak in te plannen"Bovenaan de pagina staat een knop inloggen/inschrijven. Hierop moet je klikken. Vervolgens kom je op onderstaande pagina terecht waar je met de volgende opties kunt inloggen.
-
Ik ben al klant, maar ik moet mij voor het eerst inschrijven"Bovenaan de pagina staat een knop inloggen/inschrijven. Hierop moet je klikken. Vervolgens kom je op onderstaande pagina terecht. Klik hier op inschrijven. Je komt dan op de onderstaande pagina terecht om je aan te melden. Wanneer je op aanmelden hebt gedrukt ontvang ik een melding. Je ontvangt een mail zodra ik je heb goedgekeurd en vervolgens kun je online een afspraak inplannen
-
Ik weet mijn wachtwoord niet meerWanneer je in het inlogscherm bent, kies je voor de optie waarmee je normaliter inlogt. Vervolgens kun je met wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanmaken.
-
Ik wil een afspraak inplannen maar de eerst komende weken staat het al volIk adviseer iedereen altijd om tijdig een afspraak in te plannen. Doe dit bijvoorbeeld meteen na een bezoekje bij mij. Wanneer er geen plek meer is, betekent dat er ook echt geen plek meer is. Mailen heeft helaas dan weinig zin.
-
Ik wil mijn afspraak wijzigen/annulerenOp PC of laptop Je kunt nu rechtboven inloggen om je afspraak te wijzigen of te annuleren. Op tablet of mobiel Je kunt nu linksboven inloggen om je afspraak te wijzigen of te annuleren.
-
Ik wil graag klant worden. Kan ik mij aanmelden?Ik heb een definitieve klantenstop omdat de wachttijden voor mijn bestaande klanten al aardig oploopt. Dit betekent dat ik geen nieuwe klanten meer kan aannemen. Nieuwe aanmeldingen worden dus niet geaccepteerd.
-
Waarom zie ik geen prijzen op jouw website staan?Ik werk op dit moment alleen met een vaste klantenbestand, hierdoor zien zij alleen de huidige prijslijst.
bottom of page